مامی . پاپی

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

مامی . پاپی

سلام...امیدوارم که خوب باشین.من که اصلا خوب نیستم.اعصابم از دست این مامان و بابا و داداشم بهم ریخته خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی حال بهم زن هستن....اصلا تا میام بشینم پای کامپیوتر یا تلویزیون غر میزنن.اینا فکر میکنن آدم باید واسه کنکور خودکشی کنه.طرز تفکر عتیقه......

حالا کاش یه خانواده ای بودیم که همهشون تو دانشگاه های تهران درس میخوندن...نه اینکه جای بدی درس میخوندن اقوامامونااااااااااااااااااااااااااا ......ولی خب همون شیراز و اصفهان و یزد و اینجور جاها بود...وقتی که میرم تو اتاقم تا بخونم بای 3ساعت خودمو آروم کنم که توجه نکن.به خدا محیط خیلیییییییییی تاثیر داره.یکی نیس بهشون توضیح بده.حالا کاش مراعات میکردن تا یه محیط آروم داشته باشیم.من اگه مهردادو نداشتم تا آرومم کنه و حرف بزنم باهاش به فنا رفته بودم....

اقوامای ما و دوستام همشون-جز یه تعداد محدود-همشون در همین حد میخوندن.البته من اصلا خودمو با کسی مقایسه نمیکنماااااااااااااااااااااااااااا.

دیگه اینکه من هرکاری بخوام بکنم استرس دارم که حالا از اتاقم اومدم بیرون و مامانم اینا یه چیزی میگن!!!

هرچی من بهشون میگم بابا همه ی مشاورا و دبیرا میگن امتحانای پیش دانشگاهی  مهم نیس ولی انگار که خودشون عقل کل هستن.میگن:کی گفته؟!!!!!!!!!!!البته این خصلت بابا و داداشمه...در هر صورت واسم دعا کنید.  



نظرات شما عزیزان:

دختران دریـــا
ساعت22:21---29 دی 1391
فاطی عزیـــزم سلام ...

امیدوارم خوب باشی

مرسی گلـــم که بهمون سر زدی و نبودیم که جبران کنیم ...

نوشته هات و خوندم ... گلــم نمیخوام نصیحتت کنم پیشنهاد خواهرانه است

هیچ وقت توی هیچ شرایطی راجع به خانواده ت این طوری صحبت نکن، خانواده ی آدم مقدس ترین داشته شه و باید حتی توی حرف زدن راجع بهشون ادب و احترام و رعایت کنه ... حال بهم زن جمله خوبی نیست خواهر کوچیکه ... هیچ کس قدر پدر و مادر و خواهر برادر آدم رو واسه خودش و بودنش دوست ندارن ... مطمئن باش ... منم این دوران و گذروندم ولی اون قدر تلاش کردم که حالا ذره ای عذاب وجدان بابت کوتاهی هام ندارم عزیزم ... تو هم سعی کن اون قدر تلاش کنی که بعد وجدان خودتم آسوده باشه و خانواده ت بهت افتخار کنن. وقت بعد از این مدت واسه نت اومدن اون قدر زیاده که خودت خسته میشی پس حالا که وقت تلاشه تلاش کن ... ضمنا درسته نمرات شاید مهم نباشه اما درسای پیش واسه کنکور خیلی مهمن و خوندن الانت کمکه واسه کنکورت ...

امیدوارم از حرفام دلگیر نشی و بالعکس تلاشت بیش تر کنی گل من

خیلی مراقب خودت باش

به خدا می سپارمت



ღ♥♀♀♥ღღخانومیღ♥♀♀♥ღ
ساعت16:12---24 دی 1391
salam azizam adrese weblogam avaz shod ino link kon

فرشته
ساعت10:53---20 دی 1391
سلام فاطی جون....
خیلی فکرتو درگیرشون نکن...
بخون که یه دانشگاه توپ قبول بشی...جو دانشگاه خیلی باحاله ها......
مشکل من اینه که عاشقه کسی شدم که رسیدن بهش غیرممکنه.........)-:


مهديس
ساعت23:09---18 دی 1391
سلام فاطي جان .اول اينكه مرسي به وبم سرزدي،خوشحالم كردي

دوما اينكه،ميدونم تو چه شرايطي هستي،دركت ميكنم..اين شرايط و مشكلات ممكنه براي هركسي پيش بياد.خانواده هم مطمئن باش از سردلسوزي و وسواس بيش ازحد بهت گوشزد ميكنن،ولي تو نبايد خودتو ببازي،بايد خودتو بهشون نشون بدي اونم ازراه مثبتش.بايد بهشون قوت قلب بدي كه ميتوني دركنار تفريحت به درساتم برسي.
درضمن امتحانات هرپايه اي مهمه،حالا ميخواد اول دبستان يا پيش دانشگاهي باشه..
برات آرزوي موفقيت دارم خانومي


baran
ساعت10:29---18 دی 1391
jaleb bod m k kheyli khosham omad

بهناز
ساعت20:46---17 دی 1391
سلام .من هم یه سال پیش همین موقع درست همین موقعیت رو داشتم . امیدوارم که از پس همه امتحاناتت بر بیای.
این که بابا مامانت هم سخت میگیرن عادیه ...
باید تحمل کنی دیگه منم این مشکلات رو داشتم .


مهرداد
ساعت22:04---15 دی 1391
salam shoma ba eftekhar link shodid

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 دی 1391برچسب:,

] [ 21:37 ] [ فاطی ]

[ ]